Die Skryfbesigheid

Ons toor nog steeds met woorde…

BOODSKAP EENVOUDIG

3 Kommentaar

  1. Antwoord eenvoudig: “Ok!”

    Like

  2. Marietjie Wentzel

    Op my tafel/rekenaar sien en lees ek baie vreemde goed. Van dié wat nog nooit gehoor het van redigeer nie, tot diegene wat dink herskryf is ‘n vloekwoord en tydmors. Baie jammer, maar dit is deel van die lewe en ons moet daarmee klaarspeel. Lekker skryf …skryf …skryf … skryf …en stuur vir my, dan help ek jou om die laaste keer deur jou skryfstuk te gaan voor jy dit instuur! Vet pret!

    Like

  3. Mense, ek wil julle beslis aanmoedig om van Marietjie se dienste gebruik te maak. Sy verstaan redigering, proeflees en herskryf en sal julle beslis daarmee kan help.

    Like

Lewer kommentaar

